" Οι μεγάλοι λένε οτι η Δασκάλα ..."

 

Οι μεγάλοι λέν ότι η δασκάλα κάθε απόγευμα γυρίζει στο σπίτι της.
Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Το βράδυ η δασκάλα κοιμάται μέσα στο σχολείο , για να είναι πριν από μας στην τάξη το πρωί…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα ξέρει απέξω όλες τις ασκήσεις στα μαθηματικά και τη γραμματική.
Εγώ όμως ξέρω τι συμβαίνει πραγματικά. Όταν η δασκάλα ξεχνάει
κάτι, αποφασίζει να μας βγάλει διάλειμμα…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα ξέρει απέξω όλα τα μαθήματα.
Εγώ νομίζω ότι αυτό δεν είναι δυνατόν. Αν η δασκάλα ήταν τόσο καλή στα μαθήματα , δε θα έμενε στην ίδια τάξη…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα τα λέει όλα στους γονείς.
Εγώ όμως ξέρω ότι δεν είναι αλήθεια αυτό. Η δασκάλα κρατάει τα μυστικά της και βρίσκει τρόπους να τους καθησυχάζει.Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα είναι φοβερή στον πολλαππλασιασμό. Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Όταν βγαίνουμε όλοι μαζί από την τάξη , η δασκάλα δεν σταματά να μας μετράει και να μας ξαναμετράει…
Οι μεγάλοι λένε ότι η δασκάλα μας είναι ερωτευμένη με κάποιον.
Εγώ νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα . Η δασκάλα δεν αγαπά παρά μόνο εμάς και το ξέρει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ……

Ναταλί Ντελεμπάρ
Ορελί Μπλανς

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πολυ αληθινα λογια για την δασκαλα συμφωνω σε ολα