Η Ελληνική σημαία


Σχόλια

Ο χρήστης louloudoparea.blogspot.com είπε…
καταπληκτικό το αφιερωμα στην Σημαία μας!!!! Μπράβο πολύ χρησιμο υλικό!!!
Ο χρήστης Σοφία Τσιμάρη είπε…
πολυ ομορφο Φαιη μου......ετσι να μας τα λες και μας να μαθαινουμε τιποτα που τα νηπια μας ξερουν παραπανω απο μαααααααααας