Σμίλεψε πάλι , δάσκαλε ψυχές


Σχόλια

Ο χρήστης Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε…
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ!
Ο χρήστης Ειρήνη Ε. είπε…
Καλή χρονιά, Φαίη. Με κέφι και δημιουργικότα, να δώσεις και φέτος αγάπη και γνώση στα μικρά μας αγγελούδια. Καλή δύναμη.