Είμαι Δάσκαλος ....


..Και  πολλά  ακόμη περισσότερα  ..θα συμπλήρωνα εγώ ..!!

Από  την  σελίδα  iPaideia

Σχόλια

Ο χρήστης Ειρήνη Ε. είπε…
Φαίη, για όλους αυτούς τους λόγους, το επάγγελμα του δασκάλου, δεν θεωρείται απλά επάγγελμα, αλλά λειτούργημα!!
Να έχεις καλή και δημιουργική εβδομάδα.