Έκτακτο

Αγαπητοί φίλοι γεια σας..
Ξέρω , ξέρω χάθηκα από την μπλογκογειτονιά..
Είμαι αδικαιολόγητη..Ούτε στα σχόλια σας δεν απάντησα ..Θα το κάνω και αυτό..
Συγχωρέστε με σας παρακαλώ..!
Ένα πράγμα ... με προβληματίζει και θα ήθελα να μου πείτε τι μπορεί να συμβαίνει..
Από προχθές που μπήκα στο μπλογκ μου αυτό..βλέπω τις φωτογραφίες να εμφανίζονται μαύρες και δεν ξέρω τι να υποθέσω!  
Τι να συμβαίνει άραγε;;  
Γνωρίζει κανείς να μου πει;;
Μέχρι να τα ξαναπούμε, να περνάτε καλά και να προσέχετε την υγεία σας ...

11 σχόλια:

Μαρία είπε...

κοριτσι οντως βγαινουν αυτα τα μαυρα..δεν ξερω να σου πω κατι..ολα να πανε καλα..καλο σ.β..πολλα φιλια

kiki είπε...

Καλησπέρα!Και σε μένα βγαίνουν μαύρες εκτός από τη φώτο σε αυτή την ανάρτηση. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω....Ελπίζω να λυθεί σύντομα το προβλημά σου!Καλό Σ/Κ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Όποτε ευκαιρείς.. θα τα πούμε... αρκεί να είσαι καλά!

Φιλία είπε...

Καλώς την.... πού ήσουνα καλέ;
Οι αναζητήσεις σου είχαν αποτέλεσμα;
Χαίρομαι που μας ξανάρθες, Καρπαθάκι μου, ελπίζω να σε "βλέπουμε" συχνά.
Οι μαύρες φωτό είναι μάλλον παιχνιδάκια του blogger, μην ανησυχείς. Εμείς πάντως, τις βλέπουμε κανονικά.
Φιλάκια πολλά

Lefkothea είπε...

ειναι οντως μαυρα....κατι παρομοιο ειχα παθει κι εγω το καλοκαιρι για 2 αναρτησεις μου και δεν εχω βρει απαντηση ακομη...μαλλον κανενα θεματακι του φιλου μπλογκερ θα ειναι...οι δικες μου παντως παραμενουν μαυρες τοσους μηνες μετα...

KaPaworld είπε...

καλημέρα...δεν μπορώ να φανταστώ τι συμβαίνει εγώ σε βλέπω κανονικά!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πού είσαι Καρπαθάκι!
Δοκίμασε να τις βγάλεις και να τις ξαναβάλεις..δεν ξέρω κιόλας, έτσι το λέω πειραματικά.
Χαιρετισμούς

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Κι εμένα, εκτός από τη φωτογραφία αυτής της ανάρτησης, τις υπόλοιπες τις βγάζει μαύρες!! Δεν ξέρω σε τί μπορεί να οφείλεται, αλλά εύχομαι να έχεις κάνει κανένα back up!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μαυρες φαινονται και σε μενα εκτος αυτη της αναρτησης .Μαλλον ο blogger φταιει και θα φτιαξει.Κανει τετοια κολπα το ειχα παθει και εγω και εφτιαξε.
Καλη εβδομαδα να εχεις.

Maria Villioti είπε...

Έτσι εμφανίζονται οι φωτογραφίες που έχουμε διαγράψει για κάποιο λόγο από το picasa.Μπες στα αλμπουμ του μπλοκερ εκεί κι αν τι βρεις κατέβασέ τες πάλι. Μήπως έσβησες κάτι αυτές τις ημέρες;

Ελένη είπε...

Γεια σου. Έχεις πολύ ενδιαφέρον blog! Στο blog μου σε περιμένει ένα βραβείο. http://oti-mas-aresei.blogspot.com/2012/01/blog-post_26.html. Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ και στο εξής! Φιλιά!!