.."Μίλησε μου για σένα " Award

Πριν από λίγο καιρό, γύρω στα μέσα Οκτωβρίου , η διαδυκτιακή φίλη μου  Ροδούλα , μου χάρισε ένα ακόμη βραβείο.! Το βραβείο "Μίλησε για σένα" .
Ροδούλα θέλω να  σε ευχαριστήσω  που μου χάρισες  αυτό το βραβείο και να σου ευχηθώ να είσαι πάντα καλά , να χαίρεσαι την οικογένεια σου , και να επιτύχεις όλους σου τους στόχους!
Στην συνέχεια , σύμφωνα με τον "κανονισμό" του βραβείου , θα πρέπει  με την σειρά μου να πω 7 πράγματα για εμένα.

Ξεκινάω λοιπόν:
 1.  Αγαπάω ιδιαίτερα τα παιδάκια , όπως έχω αναφέρει και σε άλλες αναρτήσεις μου. Η αγάπη μου για αυτά , ήταν εκείνη, που με οδήγησε να επιλέξω και το επάγγελμα μου.

2. Ζω την κάθε στιγμή , όσο μπορώ,  με αισιοδοξία και χαρά.

3. Αγαπάω πολύ το νησί μου, την Κάρπαθο και συγκινούμαι ακούγοντας Καρπάθικα τραγούδια.

4. Λατρεύω τις χειροτεχνίες και ιδιαίτερα αυτές με άχρηστα υλικά.

5.Αγαπώ  τα ζώα και ιδιαίτερα τις γάτες. Αυτό άλλωστε φαίνεται συχνά στη σελίδα μου, μέσα από αναρτήσεις και βίντεο,  σχετικά με αυτά τα τρυφερά και έξυπνα πλάσματα.

6. Ταξιδεύω και ονειρεύομαι με την μουσική του Σταμάτη Σπανουδάκη, του Βαγγέλη Παπαθανασίου, του Yianni, όπως και με την New Age μουσική.

7. Είμαι χαρούμενη γιατί ξεκίνησα μαθήματα ψηφιδωτού σε Εργαστήρι της περιοχής μου.

Kάπου εδώ τελειώνει η η αναφορά στα του εαυτού μου..
Τώρα , σύμφωνα πάντα με τους όρους του βραβείου,  θα πρέπει να το απονείμω  σε 7 κατόχους blogs.

Έτσι λοιπόν , χαρίζω αυτό το βραβείο, στους  παρακάτω μπλογκόφιλους:


1. Στην  δεκαεξάχρονη Ραφαηλία από τον Πειραιά  και το blog της diafores ergasies - plirofories.
2. Στον μουσικό  lampro lampino και το μπλογκ του "Δημοτικό σχολείο και μουσική , τραγούδια και παιχνίδια"
3.Στο μπλογκ Angels και  στο Τάγμα Αγγέλων.
4 Στην Ματίνα από τον Πειραιά και τον Δημιουργικό Κόσμο!!!.
5. Στην Κατερίνα και τον Πανταζή και  το μπλογκ  Mazi..Kapa
6. Στην  μαθήτρια του Δημοτικού,  Δήμητρα  και στην craziest class.
7. Στην συγχωριανή μου  ψυχολόγο  Άννα Πολεμικού,   και το μπλογκ της "Το να γίνεσαι Πρόσωπο"

Θα χαρώ πολύ να γράψετε και εσείς κάποια λόγια για τον εαυτό σας!
Περιμένω ανταπόκριση σας!

Κλείνοντας , να ευχηθώ σε όλους σας να περάσετε ένα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!
Να είστε όλοι καλά!!
Φιλιά!




4 σχόλια:

Lampros Lampinos είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο... με τιμά ιδιαιτέρως, αγαπητό Καρπαθάκι... Φίλα μου τον Όθο σου... και περιμένω περισσότερες φωτογραφίες απ' αυτόν... και ειδικά απ' την Μεταμόρφωσή του...

Όσο για τον εαυτό μου... δεν ξέρω το θέμα τόσο καλά για να γράψω αυτό που πρέπει για το βραβείο σου... Όταν τα μάθω τα κόλπα... θα γράψω...
Λάμπρος

KaPaworld είπε...

Κοριτσακι ευχαριστουμε πολυ για το βραβειο....Χαιρομαστε που μας διαλεξες.....οσο για αυτα που γραφεις....αυτο που ειναι ξεκαθαρο ειναι η αγαπη σου για τα μπομπιρακια σου....τετοιες δασκαλες θελουμε,,,σαν εσενα!!!!

rafahlia είπε...

καταρχην θα ηθελα να σας ευχαριστισω για την τοσο μεγαλη τιμη που μου κανετε, βαζοντας με κατοχο αυτου του βραβιου. Οσο αφορα εμενα τα πραγματα ειναι δυσκολα... :) πιστευω οτι ειμαι καλος ανθρωπος.Αγαπαω ολους τους ανθρωπους και οτι μπορο να προσφερω πολη αγαπη...αγαπαω τους καθηγητες μου και τελος χερομαι αν καπιος με διορθωνη, γιατι ετσι μου διχνη την αγαπη του....

angel είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Με τιμά κι εμένα πολύ.Με την σειρά μου θα γράψω κι εγώ λίγα λόγια για μένα.

Καλή σου μέρα και ο Θεός μαζί με εσένα και όλο τον κόσμο.

Αγκάλιασε τους μαθητές σου από εμένα.

Με αγάπη
angel