Πορτοκάλι

..Μετά από μια εβδομάδα αναγκαστικής αποχής από το ίντερνετ λόγω τεχνικού προβλήματος, επέστρεψα και πάλι πίσω στην μπλογκογειτονιά!!
Και χαίρομαι πολύ γιαυτό!!  Μου λείψατε όλοι σας, όπως μου έλειψαν και οι επισκέψεις στα μπλογκοσπιτάκια σας!  Στο άμεσο μέλλον θα κάνω τις επισκέψεις μου!!

..Και τώρα ας επιστρέψουμε στην καθημερινότητα !
Τις προάλλες στον παιδικό σταθμό τα παιδιά άκουσαν πληροφορίες για το πορτοκάλι και για την αξία του στην διατροφή μας..Έμαθαν ακόμη ότι απο το πορτοκάλι φτιάχνουμε πορτοκαλάδα, από το λεμόνι λεμονάδα και από το μανταρίνι μανταρινάδα..!

Στην συνέχεια κόλλησαν ένα ολόκληρο και ένα μισό πορτοκάλι από ύφασμα - που είχα νωρίτερα κόψει από κάποιο παλιό τραπεζομάντηλο που έφερα από το σπίτι -πάνω σε στρογγυλό πράσινο κανσόν χαρτί.
Με αφορμή αυτή την χειροτεχνία  ήρθαν σε πρώτη επαφή με τις έννοιες "ολόκληρο" και "μισό"..



Πως σας φαίνονται τα πορτοκάλια μας;;   Δεν φαίνονται ζουμερά και νόστιμα;;

13 σχόλια:

Μαρία είπε...

καλως την..ολα ενταξει..να σε καλα..περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για δωρακι..πολλα φιλια

Rena είπε...

Α μάλιστα γι αυτό σε χάσαμε,μας έλειψες!!!
Ωραίο το πορτοκάλι,πως το σκέφτηκες να κόψεις το ύφασμα!!!

mary's crafts είπε...

Καρπαθακι μου ανησυχησα!!!!!
Φοβερη ιδεα να κοψεις το τραπεζομαντιλο!!!!!! Σιγουρα τα παιδια θα το χαρηκαν!!!Φιλακια πολλα!!!!!

Φιλία είπε...

Εγώ ένα ξέρω: Οι μπόμπιρες θα σε λατρεύουν!!!
Καλή σου μέρα

KaPaworld είπε...

Καλημέρα σε εσάς και στα ζουμερά πορτοκάλια σας...

Ματίνα Σ. είπε...

ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΡΠΑΘΑΚΙ. ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ!!! ΕΔΩΣΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαρία, σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα σου και το ενδιαφέρον σου!
..Επίσης σε ευχαριστώ για το κάλεσμα σου να λάβω μέρος στο πρωτότυπο παιχνίδι σου!
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καθόλου χρόνο ιδιαίτερα αυτή την περίοδο..
Πάντως σε ευχαριστώ!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, ναι αλλά επί τέλους επέστρεψα!!
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για την απουσία μου..
Όταν ασχολείσαι με κατασκευές-όπως και εσύ-το καθετί σου κινεί το ενδιαφέρον και μπορεί να αποτελέσει υλικό για δημιουργία!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, ναι αλλά επί τέλους επέστρεψα!!
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για την απουσία μου..
Όταν ασχολείσαι με κατασκευές-όπως και εσύ-το καθετί σου κινεί το ενδιαφέρον και μπορεί να αποτελέσει υλικό για δημιουργία!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μary's crafts , να είσαι καλά, που με αναζήτησες..
Ναι, η αλήθεια είναι ότι μόλις το είδα λέω "για κάτσε , αυτό μπορεί να γίνει χειροτεχνία"!
Έτσι και έγινε!
Καλή συνέχεια!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Φιλία, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
..Και εγώ τα λατρεύω! Πολύ!!
Σε φιλώ!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαζί... KaPa , καλησπέρα , πλέον και σε εσάς Κατερίνα και Πανταζή!
Να είστε καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ματίνα , χαλάλι το τραπεζομάντηλο, και οτιδήποτε άλλο για τα παιδιά ! Έτσι;;
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
Καλό απόγευμα!!