Κι άλλο βραβείο!!!

Τις μέρες αυτές στην μπλογκογειτονιά διακινούνται πολλά βραβεία σε όλα τα μπλογκοσπιτάκια και αυτό βέβαια προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα στους παραλήπτες αυτών..
Έτσι και εγώ, δέχτηκα ακόμη ένα βραβείο από την αγαπημένη μπλογκογειτόνισσα  Ροδούλα  και το μπλογκ της "Η Αννούλα στην κατασκήνωση" .. Μα τι όμορφο και λαμπερό που είναι!!
Ροδούλα σε ευχαριστώ θερμά για το βραβείο!!  Όπως και για την τιμή που μου έκανες να μου το απονείμεις!

..Κι εγώ τώρα με την σειρά μου θα ήθελα να χαρίσω αυτό το βραβείο σε όλους εσάς που με τα υπέροχα χειροποίητα έργα σας, μας δίνετε  τόση χαρά , συγκίνηση , αλλά και την αίσθηση ότι ακόμη κι αν ο άνθρωπος  αντιμετωπίζει  αντιξοότητες και δυσκολίες στην ζωή, παραμένει άνθρωπος  , με τις ευαισθησίες του, την εσωτερική ομορφιά και την Δημιουργικότητα του!

Σας φιλώ!
Να έχετε ένα Ευχάριστο  και Δημιουργικό  Σαββατοκύριακο!






16 σχόλια:

Φιλία είπε...

Να είσαι καλά, Καρπαθάκι μου, ευχαριστούμε
Φιλάκια και καλό Σ/Κ

Μαρία είπε...

να το χαρεις το βραβειακι σου..και αλλα τοσα..καλο σ.β. να εχουμε..φιλια πολλα

Lampros Lampinos είπε...

Συγχάρητήρια, και παγκοσμίως πρώτο μπλογκ!

Eva's blog είπε...

Συγχαρητηρια!!!!!

mary's crafts είπε...

Καρπαθακι μου συγχαρητηρια!!!!!!
Σου'χω κι εγω ενα Matrinaki!!!Eλα να το παρεις!!!!Φιλακια!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Πολλά βραβεία σου αξίζουν!!!Καλό ΣΚ

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Καρπαθάκι μου, το αξίζεις το βραβείο, και άλλα πολλά. Είσαι ένας άνθρωπος με ευγενεια ψυχής.
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή, και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!

Magia da Inês είπε...

°º♫
°º✿
º° ✿♥♫°
❤ Olá, amiga!
Parabéns pelo prêmio!
Seus trabalhos são sempre bonitos.
Bom restinho de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º✿
º° ✿✿

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Φιλία και εσύ να είσαι καλά!
Καλή συνέχεια!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαρία , ήδη το έχω στολίσει και το χαίρομαι, κάθε φορά που βλέπω την λάμψη του!
Να είσαι καλά!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ lampros lampinos
..Και μόνο ότι περιστοιχίζομαι από τόσο όμορφους και δημιουργικούς ανθρώπους και λαμβάνω σχόλια τους με κάνει να νοιώθω τόσο ωραία , που δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο!

Πάντως σε ευχαριστώ για την ευχή σου!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@Εva's blog ,σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ mary's crafts, σε ευχαριστώ πολύ Ροδιτάκι!!
Και εσύ να χαίρεσαι τα βραβεία σου και εις ανώτερα!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ χρυσάνθη, για άλλη μια φορά με συγκινείς πολύ και σε ευχαριστώ!!
Είσαι γλυκύτατη!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ροδούλα, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!.
Με τιμάς , να είσαι καλά!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Magia da Inês , thank you very much!!!
Have a nice week!