Ξεκίνησα την Παρασκευή και τελείωσα σήμερα τα φύλλα αυτά που τώρα διακοσμούν τα τζάμια της τάξης μας..
Χρησιμοποίησα χαρτί για φαναράκια σε κίτρινο, πράσινο και πορτοκαλί , ώστε όταν τα διαπερνά ο ήλιος να εκπέμπουν όμορφους και φθινοπωρινούς χρωματισμούς!
Σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι στην φωτογραφία δεν φαίνονται τόσο ωραία, όσο πάνω στο τζάμι!
Να είσαι καλά!!