Ενθύμια


Αυτά είναι τα ενθύμια που έφτιαξα για τα παιδάκια μου, που θα πάρουν φεύγοντας από τον παιδικό σταθμό..


Πριν από καιρό αγόρασα από κατάστημα της περιοχής αυτά τα κομμάτια ξύλου, γιατί μου άρεσαν πολύ για να φτιάξω μια κατασκευή στο σπίτι μου...Έφτασε τελικά η στιγμή που τα αξιοποίησα με τον καλύτερο τρόπο..
Πήρα , λοιπόν, ένα κεράκι ρεσώ, και στο πίσω μέρος του κόλλησα ένα κομμάτι σελοτέιπ, δίνοντας έτσι την δυνατότητα να μπει άλλο στην θέση του, αφού καεί το κεράκι..Γύρω γύρω κόλλησα κοχυλάκια διαφόρων ειδώνμε ατλακόλ κρυσταλιζέ  και για ποδαράκια κόλλησα μικρές πετρούλες ..
Στο μεταξύ σκεφτόμουν να κολλήσω ένα κομμάτι δίχτυ..Το δίχτυ, φάνηκε ότι δεν θα είχε την εφαρμογή που θα ήθελα, οπότε σκέφτηκα να φτιάξω ένα ματσάκι κίτρινου σπάγγου και να το κολλήσω στο μπροστινό μέρος του ξύλου.
Το αποτέλεσμα , με ικανοποίησε πολύ και θέλησα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την κατασκευή με υλικά από την φύση..

8 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

πω πω τι υπέροχα πράγματα είναι αυτά!!!Θα προσπαθήσω να τα φτιάξω με τους γιους μου. Θα σου πω για το αποτέλεσμα.
Καλό απόγευμα.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Μαριάνθη, σε ευχαριστώ για το πέρασμα και το σχόλιο σου στο μπλογκ μου! Θα χαρώ να δω την κατασκευή που θα κάνεις με τα παιδιά σου..
Να είσαι καλά!!

Rena είπε...

Πολύ όμορφα ενθύμια θα τρελαθούν από τη χαρά τους και θα τα έχουν μια ζωή !!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ rena, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Αυτό βασικά σκέφτηκα και εγώ να φτιάξω ένα ενθύμιο που να είναι χρηστικό και να το έχουν για πάντα..
Εύχομαι να το χαρούν..

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Τι όμορφα!!! Σίγουρα θα ξετρελαθούν γονείς και παιδιά.
Μπράβο σου!!!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Ροδούλα , σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!
Εύχομαι να τους αρέσουν και να τα χαρούν!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

@ Rena Christodoulou, σε ευχαριστώ να είσαι καλά!
Σκέφτηκα το ενθύμιο να έχει καλοκαιρινό θέμα, βρήκα και τα κατάλληλα υλικά, τα υπόλοιπα ήταν εύκολη υπόθεση!
Καλό απόγευμα!