Χταπόδι
Τις προάλλες ξεκίνησα να παρουσιάζω στα παιδιά, τα ζώα της θάλασσας, μεταξύ αυτών και το χταπόδι..Στο , τέλος της ημέρας ήξεραν, γιατί αυτό το πλάσμα ονομάζεται χταπόδι.."Γιατί έχει οχτώ πόδια"
Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε λοιπόν, ένα χταπόδι -μόμπιλ..
Ένα ποτήρι από φελιζόλ θα γινόταν το σώμα , κόκκινη κορδέλα τα πόδια, πούλιες σε διάφορα χρώματα οι βεντουζίτσες , κουδουνάκι για να ηχεί με το φύσημα του αέρα , και ένα χρυσό κορδονάκι με μια μικρή θηλιά, για να κρεμαστεί το μόμπιλ κάπου ψηλά..
Σχόλια
Εγώ το συνοδεύω με ένα παιχνιδοτράγουδο. Τη μελωδία δεν μπορώ να σου την πω, αλλά τουλάχιστον μπορώ να σου γράψω τα λόγια. Στα γράφω, χωρίζοντας τα σε συλλαβές όπου χρειάζεται, για να καταλάβεις το ρυθμό.
Νωρίς το πρω ι
ε κεί κά τω στο βυ θόο
κοίτα τον Ό λι το χταπό δι
να κο λυμπα
Βλέ πει ε ναν κάβουρα (σ' αυτό το σημείο σε κάθε επανάληψη, βάζεις το όναμα ενός ψαριού π.χ αστακό, ψάρι, μέδουσα, κάβουρα κλπ)
Σε αυτό το σημείο η δασκάλα που κάνει το χταπόδι ή το παιδί, βάζει την παλάμη στο μέτωπο, σαν να βλέπει κάτι από μακριά)
πάει από πιο κοντάα (Πάει κοντά στο παιδί ή την ομάδα παιδιών που κάνουν τα καβούρια)
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! (κάνει ότι τρομάζει και απομακρύνεται γρήγορα)
φεύ γει μα κρυααα (δις)
Πώς παίζεται:
Ο δάσκαλος μοιράζει ρόλους σε παιδιά ή σε ομάδες παιδιών αν είναι πολλά. Κάποια είναι καβούρια, κάποια μέδουσες κλπ.
Στέλνει την κάθε ομάδα ή παιδί, σε διαφορετικά σημεία της τάξης.
Το χταπόδι μένει στο κέντρο της τάξης, και το τραγούδι (μπορείς να το πεις και μόνο ρυθμικά) αρχίζει με το χταπόδι να κολυμπάει γύρω-γύρω. Οι ομάδες ψαριών κάθονται, και κάθε φορά που αναφέρεται το όνομά τους, σηκώνονται και μιμούνται το περπάτημα ή τον τρόπο που κολυμπάει το ψάρι που κάνουν. π.χ ο κάβουρας περπατάει στα πλάγια, ο αστακός, τεντώνει μπροστά τα χέρια, και ανοιγοκλείνει τα δάκτυλα σαν δαγκάνες.
Τα παιδιά το λατρεύουν, δοκίμασε το.
Καλό Σαββατοκύριακο καρπαθάκι μου!
Όπως και για το παιχνιδοτράγουδο!
Λες να βρω την μουσική στο youtube;
Μήπως θυμάσαι τον τίτλο;
Να είσαι καλά!