Σήμερα, φτιάξαμε παγωτό χωνάκι- κολάζ, μιας και το Καλοκαίρι κατέφθασε ..
Το χωνάκι δημιουργήθηκε με φελό , και οι μπάλες παγωτού με αφρώδες πλαστικό, σε "γεύσεις" που τα ίδια διάλεξαν..
Ένα κερασάκι στο τέλος , με μπάλα από γκοφρέ χαρτί και το παγωτό της επιλογής τους ήταν..ἐτοιμο!
Σχόλια
πολυ ομορφα
ΣΕ ΠΟΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΙΣΑΙ; ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΠΗΓΑΔΙΑ.
ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ε, αυτό είναι επιτυχία τότε! :)
Να είσαι καλά!
σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
Χάρηκα, που πέρασες από το νησί μου και γνώρισες τα μέρη μου..
Θα ερχόσουν και πάλι εδώ μόνο για διακοπές ;
Δεν εργάζομαι σε νηπιαγωγείο, αλλά σε παιδικό σταθμό!
Να είσαι καλά! Χάρηκα για την γνωριμία συνάδελφε!