Χτες τα παιδιά στον παιδικό σταθμό διακόσμησαν με ξύσματα ξυλομπογιάς και πούλιες τις σαγιονάρες , από χαρτί οντουλέ μπεζ..
Βέβαια η συγκεκριμένη χειροτεχνία , μπορεί να γίνει και με ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτόνι από χαρτόκουτο.
Ήταν μια χειροτεχνία που άρεσε πολύ στα πιτσιρίκια!
Σχόλια
Την καλημέρα μου!!!!
Καλή συνέχεια!
Αγαπητός
Πάντα προσπαθούμε για να έχουν τα παιδάκια ένα καλύτερο μέλλον!
Καλή εβδομάδα και σε εσένα!
Σου εύχομαι να περάσεις και εσύ ένα ξέγνοιαστο και όμορφο καλοκαίρι και να επιστρέψεις υγιής και χαρούμενος!