Βίντεο : Νεογέννητα δίδυμα κάνουν αγκαλιασμένα μπάνιο

Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται.
Μια εικόνα… χίλιες λέξεις.
- See more at: http://www.tsantiri.gr/allathemata/apistevto-vinteo-neogennita-didima-kanoun-agkaliasmena-banio/#sthash.4gc5OIsl.dpuf
Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται.
Μια εικόνα… χίλιες λέξεις.
- See more at: http://www.tsantiri.gr/allathemata/apistevto-vinteo-neogennita-didima-kanoun-agkaliasmena-banio/#sthash.4gc5OIsl.dpuf
Κάθε εικόνα ενός μωρού σου προκαλεί συγκίνηση και αγνά συναισθήματα.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε δυο δίδυμα νεογέννητα να αγκαλιάζει το ένα το αλλό την ώρα που κάνουν μπάνιο και κοιμούνται

tsantiri.gr

When you Judge..

 
 
 "  Όταν κρίνεις κάποιον βασιζόμενος σε μια διάγνωση προσπερνάς τις ικανότητές του, την ομορφιά του και τη μοναδικότητά του."


Μη ξεχνάς ...


Ασημένια βροχούλα

 

Χθες  , πραγματοποίησαμε  αυτήν  την χειροτεχνία  
στη  τάξη   με  θέμα   το  σύννεφο  που  φέρνει  τη  βροχή
συνδυάζοντας   τεχνική   τυπώματος  και    κολλητικής .
Το  σύννεφο  έγινε  με  ένα  σφουγγάρι  που  τα  παιδιά  βουτούσαν  σε  γκρι  μπογιά 
και  οι  σταγόνες  της  βροχής  με    κομμάτια  αλουμινόχαρτου  που  τα  επιδέξια  μικρά  χεράκια  διαμόρφωσαν  σε   μικρά  μπαστουνάκια .


Ανακοίνωση για Φιλλιπίνες

        Από  το   Ιστολόγιο  και  την  Φιλανθρωπική  Ομάδα   " Ο Άλλος  Άνθρωπος "

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΡΟΥΧΑ,ΦΑΡΜΑΚΑ,ΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΝΙΞΕ Η ΦΥΣΗ.. ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ!! ΟΛΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!! ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ(ΠΛΑΤΑΙΩΝ & ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. ΤΗΛ. 6940882355(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ)
Κοινοποιήστε  και  εσείς  φίλοι  bloggers  αυτή την   ανακοίνωση  στα  ιστολόγια   και  στα  μέσα  κοινωνικής    δικτύωσης  , γιαι  να  βάλουμε  έτσι όλοι  ένα  λιθαράκι   σε  αυτήν την  φιλάνθρωπη  κίνηση  της   Ομάδας   " Ο Άλλος  Άνθρωπος " .
" Μπόμπιρες  εν  δράσει " 

Βιβλιοπαρουσίαση : " 115 παιδικά τιτιβίσματα "




Συγγραφέας  του  βιβλίου  με  τα  παιδικά  ποιήματα   " 115  παιδικά  τιτιβίσματα "  είναι  η   Ρούλα Σμαραγδάκη που  στα  Κρητικά  Ραδιόφωνα  φέρει  το  ψευδώνυμο  " Μακεδόνισσα"

Όπως γράφει και στο Βιογραφικό της σημείωμα..

Η Ρούλα Σμαραγδάκη δεν είναι νηπιαγωγός ούτε διανοούμενη με μεγάλους τίτλους σπουδών.
Είναι μια ασπούδαχτη στοργική μητέρα  με πηγαίο αστείρευτο στιχουργικό ταλέντο και με απέραντη  αγάπη στα μικρά παιδιά.
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1944 και διαμένει μόνιμα μαζί με την οικογένειά της στη Νέα Αλικαρνασσό του Ηρακλείου Κρήτης.
Αξιοποιήθηκαν από νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία πολλά ποιήματα από την μεγάλη και πλούσια στιχουργική και ποιητική της συλλογή.

Το  Ιστολόγιο  της  ποιήτριας    είναι  το   Σμαραγδένια  Ρούλα   .

Ένα  από  τα  115  ποιήματα  των  παιδικών   τιτιβισμάτων  (που  αλίευσα  από  το  Ιστολόγιο    του Δάσκαλου  Αντώνη  Κρασάκη  ΠΑΙΔΙΚΑ  ΧΑΜΟΓΕΛΑ  )  είναι  το  παρακάτω :


 Το  παράπονο



Αυτή η φωνή που θ' ακουστεί
μόλις εδώ, μπροστά σας,

θα είναι ένα παράπονο

που έχουν τα παιδιά σας.



Φτιάξτε μας όμορφα σχολειά

με πράσινο στους κήπους,

να' χουν μεγάλες τις αυλές

και ζωγραφιές στους τοίχους.



Να 'χουν μεγάλες αίθουσες

με ζέστη το χειμώνα,

το καλοκαίρι τη δροσιά

όμως και κάτι ακόμα.



Να 'χουν για τον αθλητισμό

από 'να γυμναστήριο

και να μην γίνεται σχολειό

χωρίς κολυμβητήριο.



Για μουσική και ποίηση

μαθήματα να γίνουν,

μα όλα αυτά που θέλουμε

στα όνειρα θα μείνουν.

Οι κύριοι σχηματούληδες

Κύριοι  Τριγωνούληδες
Οι   κύριοι  κύκλοι 
Οι  κύριοι  τετραγωνούληδες  





Η  δραστηριότητα   με   τα  σχήματα   , ξεκίνησε
με   την  αναγνώριση  των   σχημάτων  (κύκλος - τετράγωνο - τρίγωνο - ορθογώνιο  και  οβάλ )
με  παιχνίδια  αντιστοίχισης   και  σύνθεση  απλής εικόνας   με  σχήματα  και  ολοκληρώθηκε  με  τον  κύριο  Τριγωνούλη , τον κύριο  Κύκλο  και  τον κύριο  Τετραγωνούλη ..(Οι  δραστηριότητες  με  τα  παιχνίδια  αντιστοίχισης  και  σύνθεσης  εικόνας  συνεχίζονται  και  κατά  την  διάρκεια  της  χρονιάς  και  με   διαφορετικές  εκδοχές)
Τα  υλικά  που  χρησιμοποιήθηκαν  για την κατασκευή  ήταν διαφορετικά  κάθε  φορά  και  με  αυτό  το  τρόπο  έμαθαν   ονομασίες  υλικών όπως  κορδέλλες  (που χρησιμοποιήθηκαν  για τα πόδια  του Τετραγωνούλη ) , σύρμα  (για  τα  χέρια  και  τα  μαλλιά   του τετραγωνούλη ), σπάγγος  για   τα  πόδια  του  Τριγωνούλη,   αυτοκόλλητο
 ( για  τα  μάτια  όλων  των  κυρίων   κυρίων  σχηματούληδων !)



Οι αγαπημένες λιχουδιές των παιδικών μας χρόνων

Καραμέλες γάλακτος
Οι δυνατές αναμνήσεις μερικές φορές –αν όχι τις περισσότερες- κρύβονται στις πιο απλές καθημερινές στιγμές του παρελθόντος μας.
Όπως στα σακουλάκια με τα δρακουλίνια που τρώγαμε μετά το σχολείο ή τις δεκάδες Κουκουρούκου που ξεκοκαλίζαμε για να συμπληρώσουμε ένα άλμπουμ με αυτοκόλλητα.
Τέτοιες «πεζές», αλλά καθ’ όλα γευστικές αναμνήσεις «κυνηγάμε» στην παρακάτω λίστα, η οποία περιέχει γαριδάκια, σοκολάτες, καραμέλες, τσίχλες και σνακ που απολαμβάναμε στα παιδικά μας χρόνια...

Το  αλίευσα  από   Το  Χαμομηλάκι


περισσότερα στην πηγή: in2life



 
Οι αγαπημένες λιχουδιές των παιδικών μας χρόνων Σχολιάστε 3 1062 9 G+1 1 Φωτό: piperi.gr ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ 90s: Εικόνες, στίχοι, μουσικές και μόδες που σημάδεψαν τη δεκαετία Ελληνικές σειρές: 20 κωμωδίες με τις οποίες γελάσαμε στα ‘90s Τα αγαπημένα παιχνίδια της σχολικής αυλής Όταν ήμασταν παιδιά…: 13 πράγματα που πιστεύαμε μικροί Παλιά comics: 15 περιοδικά που διαβάζαμε στα παιδικά μας χρόνια Τα jingles που αγαπήσαμε: 3 συνθέτες μιλούν στο in2life Δημοσίευση | 4 Νοεμβρίου 2013 του Γιώργου Κόκουβα Οι δυνατές αναμνήσεις δεν σχετίζονται πάντα με μεγάλες στιγμές που μας αλλάζουν τη ζωή. Μερικές φορές –αν όχι τις περισσότερες- κρύβονται στις πιο απλές καθημερινές στιγμές του παρελθόντος μας. Όπως στα σακουλάκια με τα δρακουλίνια που τρώγαμε μετά το σχολείο ή τις δεκάδες Κουκουρούκου που ξεκοκαλίζαμε για να συμπληρώσουμε ένα άλμπουμ με αυτοκόλλητα. Τέτοιες «πεζές», αλλά καθ’ όλα γευστικές αναμνήσεις «κυνηγάμε» στην παρακάτω λίστα, η οποία περιέχει γαριδάκια, σοκολάτες, καραμέλες, τσίχλες και σνακ που απολαμβάναμε στα παιδικά μας χρόνια – τότε που δεν ξέραμε τι θα πει θερμίδα ή χοληστερόλη. Ορισμένα από αυτά, (θα εκπλαγείτε αλλά) υπάρχουν ακόμα στα ράφια των supermarket και των παντοπωλείων. Άλλα πάλι, έχουν αποσυρθεί εδώ και χρόνια. Οι ουρανίσκοι μας όμως δεν τα έχουν ξεχάσει. Εσείς, ποια σνακ της παιδικής σας ηλικίας θυμάστε πιο έντονα; *Τα γαριδάκια Η απόλαυση κρυβόταν σε σακουλάκια, τα οποία δεν περιείχαν μόνο τα αγαπημένα μας σνακ σε κάθε πιθανό σχήμα και γεύση, αλλά και δωράκια, όπως τάπες, μικρές φιγούρες ή και τατουάζ. Κλασικότερα όλων είναι τα Έξτρα Τυρογαριδάκια, τα Λόττο και τα Fofiko, ενώ ακολούθησαν στα ‘80s τα αγαπημένα Δρακουλίνια, που επέβαλαν την ιεροτελεστία της αναπαράστασης ενός δράκουλα με το δρακουλίνι αντί οδοντοστοιχίας, τα τυρένια Πακοτίνια (που πάντα μα πάντα κολλούσαν επί ώρες ανάμεσα στα δόντια, τα σούπερ εναλλακτικά Πιτσίνια με την δυνατή γεύση, τα Φουντούνια και η Πίτσα Μεξικάνα. Τα περισσότερα από αυτά, κι όμως, υπάρχουν ακόμα. *Οι σοκολάτες και τα παγωτά Εδώ, τα πράγματα σοβαρεύουν, καθώς μετρώντας τις σοκολάτες και τα γλυκίσματα που φάγαμε στην παιδική μας ηλικία, απορούμε που σήμερα δεν ζυγίζουμε τριψήφιο αριθμό κιλών. Κλασικότερο γλύκισμα ήταν η σοκοφρέτα της ΙΟΝ αλλά και το χρυσό Ντέρμπι με τους ξηρούς καρπούς, δύο από τα φθηνότερα σοκο-σνακ – στα ‘90s στοίχιζαν περί τις 30 δραχμές. Το Choco-Bloom ήταν επίσης αγαπημένο σοκολατένιο σνακ για αρκετές «φουρνιές» παιδιών – ακολούθησε η κόκκινη Serenata, η ελαφριά Kiss και η Lila Pause, με τον απολαυστικό συνδυασμό σοκολάτας και γέμισης φράουλας. Φυσικά, η Κουκουρούκου έδινε και έπαιρνε, φιλοξενώντας πάντα αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος του ασημόχαρτού της, ενώ στον τομέα των μίνι γκοφρετών ξεχώρισαν και τα Πόκετ Πάι και Αμαρέτι. Άξιο μνείας είναι και το εθιστικό κρουασάν Chipicao, που βρισκόταν στις σχολικές τσάντες κάθε μαθητή που σεβόταν τον ουρανίσκο του, καθώς και το αβγό Kinder με το δωράκι έκπληξη στο εσωτερικό του.

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/features/notes/article/303111/oi-agaphmenes-lihoydies-ton-paidikon-mas-hronon.html
Πηγή: www.in2life.gr
Οι αγαπημένες λιχουδιές των παιδικών μας χρόνων Σχολιάστε 3 1062 9 G+1 1 Φωτό: piperi.gr ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ 90s: Εικόνες, στίχοι, μουσικές και μόδες που σημάδεψαν τη δεκαετία Ελληνικές σειρές: 20 κωμωδίες με τις οποίες γελάσαμε στα ‘90s Τα αγαπημένα παιχνίδια της σχολικής αυλής Όταν ήμασταν παιδιά…: 13 πράγματα που πιστεύαμε μικροί Παλιά comics: 15 περιοδικά που διαβάζαμε στα παιδικά μας χρόνια Τα jingles που αγαπήσαμε: 3 συνθέτες μιλούν στο in2life Δημοσίευση | 4 Νοεμβρίου 2013 του Γιώργου Κόκουβα Οι δυνατές αναμνήσεις δεν σχετίζονται πάντα με μεγάλες στιγμές που μας αλλάζουν τη ζωή. Μερικές φορές –αν όχι τις περισσότερες- κρύβονται στις πιο απλές καθημερινές στιγμές του παρελθόντος μας. Όπως στα σακουλάκια με τα δρακουλίνια που τρώγαμε μετά το σχολείο ή τις δεκάδες Κουκουρούκου που ξεκοκαλίζαμε για να συμπληρώσουμε ένα άλμπουμ με αυτοκόλλητα. Τέτοιες «πεζές», αλλά καθ’ όλα γευστικές αναμνήσεις «κυνηγάμε» στην παρακάτω λίστα, η οποία περιέχει γαριδάκια, σοκολάτες, καραμέλες, τσίχλες και σνακ που απολαμβάναμε στα παιδικά μας χρόνια – τότε που δεν ξέραμε τι θα πει θερμίδα ή χοληστερόλη. Ορισμένα από αυτά, (θα εκπλαγείτε αλλά) υπάρχουν ακόμα στα ράφια των supermarket και των παντοπωλείων. Άλλα πάλι, έχουν αποσυρθεί εδώ και χρόνια. Οι ουρανίσκοι μας όμως δεν τα έχουν ξεχάσει. Εσείς, ποια σνακ της παιδικής σας ηλικίας θυμάστε πιο έντονα; *Τα γαριδάκια Η απόλαυση κρυβόταν σε σακουλάκια, τα οποία δεν περιείχαν μόνο τα αγαπημένα μας σνακ σε κάθε πιθανό σχήμα και γεύση, αλλά και δωράκια, όπως τάπες, μικρές φιγούρες ή και τατουάζ. Κλασικότερα όλων είναι τα Έξτρα Τυρογαριδάκια, τα Λόττο και τα Fofiko, ενώ ακολούθησαν στα ‘80s τα αγαπημένα Δρακουλίνια, που επέβαλαν την ιεροτελεστία της αναπαράστασης ενός δράκουλα με το δρακουλίνι αντί οδοντοστοιχίας, τα τυρένια Πακοτίνια (που πάντα μα πάντα κολλούσαν επί ώρες ανάμεσα στα δόντια, τα σούπερ εναλλακτικά Πιτσίνια με την δυνατή γεύση, τα Φουντούνια και η Πίτσα Μεξικάνα. Τα περισσότερα από αυτά, κι όμως, υπάρχουν ακόμα. *Οι σοκολάτες και τα παγωτά Εδώ, τα πράγματα σοβαρεύουν, καθώς μετρώντας τις σοκολάτες και τα γλυκίσματα που φάγαμε στην παιδική μας ηλικία, απορούμε που σήμερα δεν ζυγίζουμε τριψήφιο αριθμό κιλών. Κλασικότερο γλύκισμα ήταν η σοκοφρέτα της ΙΟΝ αλλά και το χρυσό Ντέρμπι με τους ξηρούς καρπούς, δύο από τα φθηνότερα σοκο-σνακ – στα ‘90s στοίχιζαν περί τις 30 δραχμές. Το Choco-Bloom ήταν επίσης αγαπημένο σοκολατένιο σνακ για αρκετές «φουρνιές» παιδιών – ακολούθησε η κόκκινη Serenata, η ελαφριά Kiss και η Lila Pause, με τον απολαυστικό συνδυασμό σοκολάτας και γέμισης φράουλας. Φυσικά, η Κουκουρούκου έδινε και έπαιρνε, φιλοξενώντας πάντα αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος του ασημόχαρτού της, ενώ στον τομέα των μίνι γκοφρετών ξεχώρισαν και τα Πόκετ Πάι και Αμαρέτι. Άξιο μνείας είναι και το εθιστικό κρουασάν Chipicao, που βρισκόταν στις σχολικές τσάντες κάθε μαθητή που σεβόταν τον ουρανίσκο του, καθώς και το αβγό Kinder με το δωράκι έκπληξη στο εσωτερικό του.

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/features/notes/article/303111/oi-agaphmenes-lihoydies-ton-paidikon-mas-hronon.html
Πηγή: www.in2life.gr
Οι αγαπημένες λιχουδιές των παιδικών μας χρόνων Σχολιάστε 3 1062 9 G+1 1 Φωτό: piperi.gr ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ 90s: Εικόνες, στίχοι, μουσικές και μόδες που σημάδεψαν τη δεκαετία Ελληνικές σειρές: 20 κωμωδίες με τις οποίες γελάσαμε στα ‘90s Τα αγαπημένα παιχνίδια της σχολικής αυλής Όταν ήμασταν παιδιά…: 13 πράγματα που πιστεύαμε μικροί Παλιά comics: 15 περιοδικά που διαβάζαμε στα παιδικά μας χρόνια Τα jingles που αγαπήσαμε: 3 συνθέτες μιλούν στο in2life Δημοσίευση | 4 Νοεμβρίου 2013 του Γιώργου Κόκουβα Οι δυνατές αναμνήσεις δεν σχετίζονται πάντα με μεγάλες στιγμές που μας αλλάζουν τη ζωή. Μερικές φορές –αν όχι τις περισσότερες- κρύβονται στις πιο απλές καθημερινές στιγμές του παρελθόντος μας. Όπως στα σακουλάκια με τα δρακουλίνια που τρώγαμε μετά το σχολείο ή τις δεκάδες Κουκουρούκου που ξεκοκαλίζαμε για να συμπληρώσουμε ένα άλμπουμ με αυτοκόλλητα. Τέτοιες «πεζές», αλλά καθ’ όλα γευστικές αναμνήσεις «κυνηγάμε» στην παρακάτω λίστα, η οποία περιέχει γαριδάκια, σοκολάτες, καραμέλες, τσίχλες και σνακ που απολαμβάναμε στα παιδικά μας χρόνια – τότε που δεν ξέραμε τι θα πει θερμίδα ή χοληστερόλη. Ορισμένα από αυτά, (θα εκπλαγείτε αλλά) υπάρχουν ακόμα στα ράφια των supermarket και των παντοπωλείων. Άλλα πάλι, έχουν αποσυρθεί εδώ και χρόνια. Οι ουρανίσκοι μας όμως δεν τα έχουν ξεχάσει. Εσείς, ποια σνακ της παιδικής σας ηλικίας θυμάστε πιο έντονα; *Τα γαριδάκια Η απόλαυση κρυβόταν σε σακουλάκια, τα οποία δεν περιείχαν μόνο τα αγαπημένα μας σνακ σε κάθε πιθανό σχήμα και γεύση, αλλά και δωράκια, όπως τάπες, μικρές φιγούρες ή και τατουάζ. Κλασικότερα όλων είναι τα Έξτρα Τυρογαριδάκια, τα Λόττο και τα Fofiko, ενώ ακολούθησαν στα ‘80s τα αγαπημένα Δρακουλίνια, που επέβαλαν την ιεροτελεστία της αναπαράστασης ενός δράκουλα με το δρακουλίνι αντί οδοντοστοιχίας, τα τυρένια Πακοτίνια (που πάντα μα πάντα κολλούσαν επί ώρες ανάμεσα στα δόντια, τα σούπερ εναλλακτικά Πιτσίνια με την δυνατή γεύση, τα Φουντούνια και η Πίτσα Μεξικάνα. Τα περισσότερα από αυτά, κι όμως, υπάρχουν ακόμα. *Οι σοκολάτες και τα παγωτά Εδώ, τα πράγματα σοβαρεύουν, καθώς μετρώντας τις σοκολάτες και τα γλυκίσματα που φάγαμε στην παιδική μας ηλικία, απορούμε που σήμερα δεν ζυγίζουμε τριψήφιο αριθμό κιλών. Κλασικότερο γλύκισμα ήταν η σοκοφρέτα της ΙΟΝ αλλά και το χρυσό Ντέρμπι με τους ξηρούς καρπούς, δύο από τα φθηνότερα σοκο-σνακ – στα ‘90s στοίχιζαν περί τις 30 δραχμές. Το Choco-Bloom ήταν επίσης αγαπημένο σοκολατένιο σνακ για αρκετές «φουρνιές» παιδιών – ακολούθησε η κόκκινη Serenata, η ελαφριά Kiss και η Lila Pause, με τον απολαυστικό συνδυασμό σοκολάτας και γέμισης φράουλας. Φυσικά, η Κουκουρούκου έδινε και έπαιρνε, φιλοξενώντας πάντα αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος του ασημόχαρτού της, ενώ στον τομέα των μίνι γκοφρετών ξεχώρισαν και τα Πόκετ Πάι και Αμαρέτι. Άξιο μνείας είναι και το εθιστικό κρουασάν Chipicao, που βρισκόταν στις σχολικές τσάντες κάθε μαθητή που σεβόταν τον ουρανίσκο του, καθώς και το αβγό Kinder με το δωράκι έκπληξη στο εσωτερικό του.

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/features/notes/article/303111/oi-agaphmenes-lihoydies-ton-paidikon-mas-hronon.html
Πηγή: www.in2life.gr

Ιστολόγιο Συλλόγου Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδος


http://sillogosvrefonipiokomonelladas.blogspot.gr/ 

Κάντε  κλικ  στην  εικόνα  -  λογότυπο  του  ΣΒΕ
για  να  οδηγηθείτε  στο  σχετικό  Ιστολόγιο
που  μπορεί  να   ενδιαφέρει  κάθε  Παιδαγωγό .


Βίντεο : Γάτα μιλάει στην νοηματική





Ποιος είπε ότι τα κατοικίδια μας δεν μαθαίνουν κάτι από εμάς;

 Η εξυπνάδα των ζώων πολλές φορές μας εκπλήσσει. Ειδικά όταν πρόκειται για φαγητό!

 Η γάτα στο παραπάνω  βίντεο πεινάει και με έναν μοναδικό τρόπο ζητάει από το αφεντικό της να δώσει λίγο και σε αυτήν.

 Βέβαια, το να κάνει νόημα σαν μωρό ότι ζητάει φαγητό, δεν το βλέπουμε και κάθε μέρα...


Από  το  e- magazino

Τα σχολικά θρανία ευθύνονται για τη χρόνια οσφυαλγία





Οι μικρές καρέκλες, τα χαμηλά θρανία και οι υπέρβαρες τσάντες συμβάλλουν στη χρόνια οσφυαλγία, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησαν ερευνητές στην Πορτογαλία και πρόκειται να δημοσιευθεί στο International Journal of Human Factors and Ergonomics.

Η Ana Assunção και οι συνεργάτες της στο Εργαστήριο Λειτουργικής Μορφολογίας και Βιομηχανικής (Πανεπιστήμιο της Λισαβόνας) διεξήγαγαν μελέτη σε 138 παιδιά ηλικίας 12-15 ετών, ώστε να ερευνήσουν τις επιπτώσεις της κακής αναλογίας του σχολικού εξοπλισμού με τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά των μαθητών.

Διαπίστωσαν ότι περίπου τα 2/3 των μαθητών είχαν συμπτώματα οσφυαλγίας και ότι οι διαφορές μεταξύ του ύψους του θρανίου και του ύψους των αγκώνων σχετίζεται με τον αυξημένο κίνδυνο οσφυαλγίας στους εφήβους. Τα κορίτσια ήταν πιο επιρρεπή να εμφανίσουν προβλήματα λόγω του θρανίου. Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ του βάρους της τσάντας, του δείκτη μάζας σώματος και της οσφυαλγίας.

Τα ευρήματα της μελέτης υπογραμμίζουν το ρόλο που παίζει το σχολικό περιβάλλον στη σωματική ανάπτυξη του παιδιού. Οι ερευνητές τονίζουν επίσης ότι ο αριθμός των μαθητών που αναφέρει συχνά προβλήματα στη μέση και τον αυχένα έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Πλέον αναγνωρίζουν ότι τα άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα στην παιδική ηλικία έχουν περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν οσφυαλγία και στην ενήλικη ζωή.

Η οσφυαλγία επηρεάζεται από πολυάριθμους παράγοντες και είναι αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης της ηλικίας, της κληρονομικότητας, του φύλου κ.α. Παράγοντες όπως οι διαστάσεις του θρανίου και της καρέκλας μπορεί να επηρεάσουν την πάθηση, δεδομένου ότι οι μαθητές περνούν αρκετές ώρες της ημέρας στο σχολείο.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά συστηματική άσκηση για τα παιδιά σε καθημερινή βάση ώστε να αντισταθμιστούν οι αρνητικές συνέπειες.

Πηγή  onmed.gr

Γιατί τα παχουλά παιδιά έχουν χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις


  MediaAssets (12)Τη συσχέτιση ανάμεσα στην παχυσαρκία και τις μαθητικές επιδόσεις, αναδεικνύει για πρώτη φορά μία γερμανική μελέτη, που πραγματοποίησαν ερευνητές από το «WZB Berlin Social Science Center».

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα, το βάρος και η παχυσαρκία επηρεάζει την απόδοση των μαθητών δημοτικού στα μαθηματικά και τη γλώσσα, όπως επίσης και τη μετάβασή τους αργότερα στο Γυμνάσιο.

Οι ερευνητές διευκρινίζουν ότι τα παχύσαρκα παιδιά δεν έχουν χειρότερη επίδοση από τα παιδιά με φυσιολογικό βάρος, αλλά είναι λιγότερο συχνή η επιβράβευσή τους με υψηλή βαθμολογία και μάλιστα σε ποσοστό μόλις 10-11%.
Πηγή Διακόνημα


Τόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια παρουσιάζουν πρόβλημα αυτοπεποίθησης με το παρουσιαστικό τους, ωστόσο φαίνεται ότι στα κορίτσια το πρόβλημα είναι ακόμη πιο έντονο.

Τα υπέρβαρα παιδιά υπάρχει μία τάση να μην συνεχίζουν στην επόμενη βαθμίδα της εκπαίδευσης, είτε γιατί οι δάσκαλοί τους δεν το συνιστούν είτε γιατί οι γονείς τους δεν τα παροτρύνουν.

Ωστόσο, οι ερευνητές δεν έχουν αποσαφηνίσει ποιοι άλλοι παράγοντες συμβάλλουν σε αυτό.

 Πηγή: .onmed.gr 

Από  το  Ιστολόγιο       Το  περιβολάκι  της  Παναγίας 

Η ακαταστασία στο σπίτι βλάπτει τα παιδιά


«Τα παιδιά έχουν την ανάγκη να υπάρχει τάξη στη ζωή τους. Όταν στο σπίτι επικρατούν συνθήκες χάους και η καθημερινότητά τους δεν είναι σταθερή, το άγχος αυξάνεται και η υγεία των παιδιών γίνεται εύθραυστη».
Το απαιτητικό πρόγραμμα εργασίας της μητέρας επηρεάζει την υγεία των παιδιών
Η ακαταστασία στο σπίτι και το απαιτητικό πρόγραμμα εργασίας της μητέρας φαίνεται πως επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την υγεία των παιδιών, λένε οι επιστήμονες.
Για τις ανάγκες της έρευνας εξετάστηκαν στοιχεία που είχαν δοθεί σε προηγούμενη μελέτη για τις συναισθηματικά ευάλωτες οικογένειες και τον βαθμό ευτυχίας των παιδιών που ζούσαν σε αυτές. Τα στοιχεία αφορούσαν πληροφορίες που έδωσαν 3.288 μητέρες, οι περισσότερες από τις οποίες ήταν ανύπαντρες και με χαμηλά εισοδήματα. Οι μητέρες υποχρεώθηκαν να ενημερώσουν τους ειδικούς για την κατάσταση που επικρατούσε στο σπίτι σε δύο χρονικές στιγμές: όταν το παιδί τους ήταν 3 και 5 ετών.

Οι περισσότερες από τις οικογένειες αυτές ζούσαν σε χαοτικές συνθήκες. Οι παράμετροι που λήφθηκαν υπόψη ήταν πολλές.
Για παράδειγμα, οι μητέρες ρωτήθηκαν πόσα άτομα ζούσαν στο σπίτι, αν η τηλεόραση έπαιζε καθημερινά για περισσότερες από 5 ώρες, αν το παιδί είχε συγκεκριμένη ώρα για τον βραδινό ύπνο, αν το σπίτι ήταν βρώμικο και ασυμμάζευτο, κ.λπ. Επίσης, οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους και τις εργασιακές υποχρεώσεις της μητέρας. Αν, δηλαδή, μπορούσε να λείψει από την εργασία της για να φροντίσει η ίδια το παιδί σε περίπτωση ανάγκης ή αν είχε την ευελιξία και την ευχέρεια να τακτοποιήσει όλες τις οικογενειακές υποχρεώσεις. Στο τέλος, με βάση τα κριτήρια αυτά, οι μητέρες έπρεπε να βαθμολογήσουν την κατάσταση στο σπίτι ως άριστη, πολύ καλή, καλή, μέτρια ή κακή.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα υψηλότερα επίπεδα ακαταστασίας και χάους στο σπίτι είχαν παρατηρηθεί, όταν τα παιδιά ήταν 3 ετών, γεγονός που επηρέαζε σε σημαντικό βαθμό την υγεία τους δύο χρόνια αργότερα. Μάλιστα, οι επιστήμονες, για να είναι απόλυτα σίγουροι για τα αποτελέσματα, εξέτασαν και το αντίστροφο, δηλαδή αν και κατά πόσο η κακή υγεία των παιδιών έκανε περισσότερο χαοτική την κατάσταση στο σπίτι, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν αποδείχθηκε

Η Claire Kamp Dush, επικεφαλής της έρευνας και αναπληρώτρια καθηγήτρια στο τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, δήλωσε: «Τα παιδιά έχουν την ανάγκη να υπάρχει τάξη στη ζωή τους. Όταν στο σπίτι επικρατούν συνθήκες χάους και η καθημερινότητά τους δεν είναι σταθερή, το άγχος αυξάνεται και η υγεία των παιδιών γίνεται εύθραυστη».
Τα ευρήματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό «Social Science & Medicine».
Πηγή: vita.gr
 Από  το  Ιστολόγιο  To hamomilaki

Η σημαντικότητα των κανόνων για τα παιδιά


Το παιδί, πέρα από την άνευ όρων αγάπη και στοργή, χρειάζεται και μια δομή, δηλαδή ένα προβλέψιμο και σταθερό περιβάλλον, ώστε να διανύσει ήρεμα το μονοπάτι του προς την ενηλικίωση.

Και ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προσφέρετε μια σταθερή δομή στο περιβάλλον του παιδιού σας είναι η επιβολή και η επίβλεψη της τήρησης των δικών σας κανόνων.
Πολλοί γονείς νιώθουν άβολα με τους κανόνες. Αισθάνονται άσχημα όταν πρέπει να πουν "όχι" και "μη" στο παιδί τους ή όταν χρειάζεται να περιορίσουν τον χρόνο της ελεύθερης δραστηριότητας του ή του παιχνιδιού του. Φοβούνται πως το παιδί τους θα πληγωθεί και θα χάσει τον αυθορμητισμό και το πηγαίο χαρακτήρα του.
Αυτός ο φόβος τους πηγάζει από την αγάπη τους και την ανάγκη τους να καταλάβουν τον κόσμο του παιδιού τους. Έτσι, σκεπτόμενοι πώς εκείνοι θα ένιωθαν στην περίπτωση που κάποιος άλλος θα τους επέβαλε τόσους κανόνες, δυσανασχετούν με τον εαυτό τους, λυγίζουν και αδυνατούν να τηρήσουν σταθερότητα στην εφαρμογή των κανόνων, τους οποίους νωρίτερα οι ίδιοι έθεσαν.
Είναι πολύ σημαντική η κίνηση αυτών των γονέων να "φανταστούν" τη θέση του παιδιού τους, να αισθανθούν τη θέση του και να αντιληφθούν τον κόσμο του. Μόνο που στην περίπτωση που μιλάμε για όρια και κανόνες, αυτά τα στοιχεία επιδρούν εντελώς διαφορετικά σε ένα "ενήλικο" άτομο και εντελώς διαφορετικά σε ένα παιδί ή έναν έφηβο. Γιατί η δομή που επιβάλλεται "απ' έξω" δεν κάνει το παιδί να αισθάνεται άσχημα, όπως αισθάνεται συνήθως ένας ενήλικας, αλλά το κάνει να αισθάνεται ασφαλές..
Πιο συγκεκριμένα, η δομή ταξινομεί τις πληροφορίες του παιδιού, οργανώνει τη χαώδη καθημερινότητα του και του διδάσκει πώς να ελέγχει τις παρορμήσεις του, καθώς και πώς να λειτουργεί στο πλαίσιο της κοινωνίας, στην οποία σταδιακά εντάσσεται.
Και το πιο σημαντικό από όλα, μέσα από τον εξωτερικό έλεγχο: τον έλεγχο δηλαδή που ασκείτε εσείς ως ενήλικες στο παιδί σας, αναπτύσσεται και διαμορφώνεται ο εσωτερικός έλεγχος: ο έλεγχος που θα ασκήσει αργότερα το παιδί σας στον εαυτό του. Γιατί τα άτομα που ως ενήλικες έχουν αναπτυγμένο αυτοέλεγχο, είναι συνήθως άτομα που ως παιδιά "ελέγχονταν" σταθερά από τους γονείς τους..
Ελπίζω, λοιπόν, εξαιτίας όλων όσων είπαμε, να σταματήσετε να αναρωτιέστε αν είναι καλό ή όχι να επιβάλλετε κανόνες στο παιδί σας. Σαφέστατα και είναι καλό και βοηθάει την ανάπτυξη του παιδιού σας. Αν εσείς τώρα φοβάστε μήπως το παιδί σας πληγωθεί από τους κανόνες που του επιβάλλετε, αυτός ο φόβος σας πηγάζει από κάποια άλλη κατάσταση, από κάποιο άλλο δικό σας βαθύ συναίσθημα. Με σκοπό να μετριάσετε το τελευταίο, θυμηθείτε ότι δεν είναι η ύπαρξη των κανόνων που πληγώνει. Όπως είπαμε, η ύπαρξη των κανόνων είναι απαραίτητη. Ο τρόπος που οι κανόνες τίθενται και η μορφή που αυτοί παίρνουν είναι τα στοιχεία που θα καθορίσουν αν το παιδί σας θα πληγωθεί ή όχι.

Για να αποφύγετε λοιπόν, τους κινδύνους, όταν θέτετε κάποιον κανόνα αναρωτηθείτε:

Είναι ο κανόνας αυτός κατάλληλος για την ηλικία του παιδιού μου;
  • Αφορά ένα ζήτημα που εντάσσεται στις δυνατότητες του χαρακτήρα του;
  • Ο κανόνας αυτός είναι λογικός ή αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο σκοπό;
  • Είναι ο κανόνας αυτός ξεκάθαρος;
  • Θα μπορούσα να τον προσαρμόσω, ώστε να γίνει πιο ευέλικτος;

Ειδικά, τη τελευταία ερώτηση χρειάζεται να τη θέτετε συχνά στον εαυτό σας, γιατί καθώς το παιδί σας μεγαλώνει είναι καλό οι κανόνες σας να αναθεωρούνται και να προσαρμόζονται στις ανάγκες και τις δυνατότητες του παιδιού σας. Για παράδειγμα, ένας κανόνας που λέει ότι "Το παιδί πρέπει να κάνει μπάνιο κάθε βράδυ" είναι λογικός, όταν απευθύνεται σε ένα παιδί μικρό, αλλά δεν είναι λογικός όταν το παιδί έχει μεγαλώσει αρκετά, έχει εσωτερικεύσει τη σημασία του μπάνιου και της αυτό- φροντίδας και έτσι είναι σε θέση να επιλέξει μόνο του την ώρα που θα κάνει μπάνιο.
Γενικά, η αλλαγή των κανόνων, όποτε χρειάζεται, δείχνει στο παιδί σας ότι οι κανόνες σας βασίζονται στη λογική και όχι απλώς στο ότι έχετε τον έλεγχο. Έτσι, το παιδί σας γίνεται πιο δεκτικό στην τήρηση τους.  
Τέλος, θέλω να σας επισημάνω κάτι. Μπορεί να έχετε ορίσει έναν κανόνα π.χ ότι "Το έφηβο παιδί σας θα γυρίζει στις 11" και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, όπως το πάρτι του αγαπημένου του φίλου να δεχτείτε το αίτημα του να γυρίσει στις 12. Αυτή η "εξαίρεση" δεν είναι επικίνδυνη: δεν δίνετε δηλαδή το μήνυμα ότι θα υποχωρείτε και θα χαλαρώνετε πάντα τους κανόνες σας (όπως κάποιοι από εσάς πιθανότατα, φοβάστε). Για να γίνει, όμως αυτό αντιληπτό από το παιδί σας, πρέπει να το κάνετε σαφές, πρέπει να του εξηγήσετε δηλαδή πως ο γενικός κανόνας του ωραρίου επιστροφής στο σπίτι δεν άλλαξε, απλά αποφασίσατε να κάνετε τη συγκεκριμένη εξαίρεση για τους συγκεκριμένους λόγους.
Γενικά, είναι πολύ σημαντικό να συζητάτε με το παιδί σας για τους κανόνες: για το πότε και το γιατί αυτοί αλλάζουν ή προσαρμόζονται σε ειδικές περιστάσεις, γιατί διαφορετικά δημιουργείται σύγχυση στο παιδί. Γιατί είναι άλλο να γνωρίζω πως ένας κανόνας που ακολουθούσα έληξε, για αυτό και μου επιτρέπεται μια άλλη συμπεριφορά και άλλο να γνωρίζω ή να νομίζω πως μου επιτρέπεται μια άλλη συμπεριφορά, παρόλο που ο κανόνας υπάρχει. Στην δεύτερη περίπτωση, μιλάμε για "παραβίαση", ενώ στην πρώτη για "αναθεώρηση".

Καλή οριοθέτηση!!!

Σχετική βιβλιογραφία
Steinberg L (2006), 10 βασικές αρχές για να γίνετε καλύτεροι γονείς, εκδ. Δίοπτρα, Αθήνα
Rogge J (2008), Οι γονείς βάζουν όρια, εκδ. Θυμάρι, Αθήνα.

Φλώρα Χατζημανώλη, ψυχολόγος



Από   την  ιστοσελίδα   Rodosforkids.gr

Παίζοντας πλαστελίνη ..


Σήμερα ,  δόθηκε  στα  παιδιά  πλαστελίνη  , με  την μορφή  "πιτούλας "   , και  αντί  για  κόφτες  , πλάστες  και  καλουπάκια  έδωσα  διαφορετικά  εργαλεία  , όπως  ξυλαράκια  , καλαμάκια  , καπάκια , ξυλάκια  παγωτού  , οδοντογλυφίδες  για  να  δημιουργήσουν  διάφορα  σχέδια  πάνω  στην μαλακή  επιφάνεια  της , αλλά  και  να  την κόψουν  σε  κομμάτια  , να  την τρυπήσουν  .. ανακαλύπτοντας  έτσι  την ίδια  στιγμή   την  διαφορετική  χρήση   κάποιων αντικειμένων   , όπως είναι τα παραπάνω ,   αλλά   και  να  αναπτύξουν  την λεπτή κινητικότητα  τους .



Ένα  άλλο  παιχνίδι  που  παίξαμε  ( και  που  συνηθιζω να παιζω με  τα παιδάκια  στον παιδικό ) είναι   να  ψάχνουν  να  βρουν  μικρούς  θησαυρούς  μέσα  σε  μια  μπάλα  πλαστελίνης  , δηλαδή μικρά  αντικείμενα   , που έχω κρύψει  στο  εσωτερικό  της   ..Mια ακόμη  δραστηριότητα  που  τα  ευχαριστεί  πολύ  στην  προσπάθεια  τους  να  βρουν    μικροσκοπικά  πραγματάκια   , που  τα  παρουσιάζουν  με  πολλή  χαρά   στην τάξη !