Κουνιστό αλογάκι





Από μικρή μου άρεσαν τα κουνιστά αλογάκια . Δεν είχα ποτέ δικό μου , αλλά πάντα καμάρωνα όποτε τύχαινε να τα δω.  Τα είχα συνδέσει, με τα Χριστούγεννα για κάποιο λόγο, και έτσι,  τώρα που σκεφτόμουν τι άλλο να φτιάξω με τα παιδάκια μου  για τα Χριστούγεννα μου ήρθε αυτό στο μυαλό!

Τις προηγούμενες μέρες είχα αρχίσει την προεργασία για αυτά τα κουνιστά αλογάκια..
Πήρα οντουλέ χαρτόνι σε φυσικό χρώμα , και με αυτό έκοψα και έφτιαξα το σώμα και το κεφάλι του αλόγου. εις διπλούν. (για εμπρός και πίσω)
Την ουρά την έφτιαξα με μαλλί πλεξίματος , και τα πόδια και τον λαιμό  με οδοντογλυφίδες. .
Αφού όλα τοποθετήθηκαν με κόλλα στα σημεία που έπρεπε, κάλεσα ένα ένα παιδάκι να κολλήσει τα ματάκια , τα αυτάκια, και τα  μεταλλιζέ  merry christmas (3 στην μια πλευρά και 2 στην πίσω) .
Στο τέλος και ενώ είχα φτιάξει με πηλό τις κούνιες δίνοντας την απαραίτητη κλίση , έμπηξα τα πόδια του ήδη διαμορφωμένου  αλόγου  στην πήλινη κούνια, όσο ακόμη ήταν νωπό το υλικό..
Το τελικό βήμα ήταν να βάψουν  τα παιδάκια,- αφού είχε πια στεγνώσει - την κούνια του αλόγου τους με κόκκινη μπογιά ..
..Και να!  Έτοιμο το κουνιστό αλογάκι μας!    Το αλογάκι των Χριστουγέννων!
.

11 σχόλια:

Owl Mommy Βέρα είπε...

Μάλλον τα αλογάκια σου θυμίζουν το Carousel! Είναι πράγματι γιορτινά! Ωραία τα φτιάξατε, και αρκετά απ'ότι βλέπω!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

είναι τέλεια! μπράβο!

Eustathia είπε...

Έγιναν πανέμορφα!!!! Φιλιά!!!

KaPaworld είπε...

Καταπληκτικά....τι πανέμορφη κατασκευή και τι τυχερά παιδάκια!!!

Φιλία είπε...

Τι όμορφα τα αλογάκια σου, Καρπαθάκι μου χρυσοχέρικο!!!!!
Φιλάκια

Lampros Lampinos είπε...

πολύ γλυκούλια τα αλογάκια σου... εγώ δεν είχα ποτέ κανένα.. θα πάρω ένα ... καιθα φύγω!!!

Μαρία είπε...

παρα πολυ ομορφα..γουστοζικα και χαρουμενα..καλη συνεχεια..φιλια

Δήμητρα είπε...

Τι ωραία, μπράβο σας. Θα προσπαθήσω κι εγώ να φτιάξω!

Κατερινάκι είπε...

Καλά πάω στοιχημα πως τα παιδιά δε θα θέλουν να φύγουν από την τάξη με τόσα που φτιάχνουν . Μπράβο και πάλι.

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Η αλήθεια είναι οτι εγώ δεν είχα ποτέ κάποια αδυναμία στα κουνιστά αλογάκια... Από τότε που έγινα όμως νονά και το θέμα της βάφτισης ήταν αυτά, τα βλέπω με άλλο μάτι!!! Όμορφη κατασκευή και ακόμα πιο ωραία η συμμετοχή των μικρών σε αυτή :))

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα και γλυκύτατη κατασκευή!! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλή τύχη και καλές γιορτές!!