Έναρξη σχολικού έτους -Αγιασμός


Σήμερα , πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός σε όλα τα  Σχολεία της Χώρας..
Έτσι , και στην Κάρπαθο. Ο παιδικός σταθμός ήταν παρών ,ανάμεσα σε παιδιά Δημοτικού Σχολείου, γονείς και Δασκάλους ,  για να λάβει την ευλογία, από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καρπάθου και Κάσου κκ Αμβρόσιο , για μια καλή, ευλογημένη  και δημιουργική χρονιά..!



Στην πάνω φωτογραφία βλέπετε στιγμιότυπο από την ώρα του αγιασμού.
Στις   κάτω εγώ , μαζί με τις συναδέλφους μου , έξω από τον παιδικό σταθμό, πριν να μεταβούμε στον τόπο που θα γινόταν ο αγιασμός..

ΚΑΛΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  να έχουμε κορίτσια!
Το ίδιο εύχομαι και στους απανταχού παιδαγωγούς !  

Θα τα ξαναπούμε , μόλις έχω νεότερα!
Μέχρι τότε , να προσέχετε τον εαυτό σας και να σκέφτεστε Θετικά!








4 σχόλια:

kiki είπε...

Καλή σχολική χρονιά με πολλές και καλές δημιουργίες!!!

Νίκη είπε...

Καλή χρονιά στην όμορφη ΚαρπαΘΟ,και δημιουργική ,όπως πάντα!
Φέτος που δεν έχω πια παιδάκι στο νηπιαγωγείο μου λείπει. Ηταν τα πιο ωραία χρόνια της ζωής τους!
Να είστα όλες καλά και να αγαπάτε αυτό που κάνετε!

erifili είπε...

Kαλή σχολική χρονιά σου εύχομαι, δημιουργική και χαρούμενη.

Ματίνα Σ. είπε...

Φωτεινή μου σου ευχομαι μια καλή, δημιουργική και ευλογιμένη χρονιά!!!
Ματίνα.